کرانچار: اندازه استقلال به قهرمانی امیدواریم / باید کمتر اشتباه کنیم

لیگ برتر - تیم فوتبال سپاهان در حالی این هفته صنعت نفت را در آبادان شکست داد که یک بازی بسیار خوب را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرآنلاین؛ اگر تیم زلاتکو کرانچار در اصفهان به صبا نمی‌باخت به طور حتم الان جایگاه بهتری در جدول رده‌بندی داشت ولی با این حال این مربی کروات معتقد است که تیمش یکی از مدعیان جدی قهرمانی است. کرانچار در مورد وضعیت سپاهان و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

برد خوبی مقابل نفت به دست آوردید، درست است؟

بله، ما خیلی با هدف بازی کردیم و به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم. البته معتقدم مقابل صبای قم هم بسیار خوب بازی کردیم و به هیچ عنوان مستحق برد نباختیم. مطمئن اگر آن بازی را می‌بردیم الان وضعیت بهتری داشتیم.

بابت آن باخت حسرت نمی‌خوری؟

خیر چون آن بازی دیگر تمام شده است. در فوتبال هیچ نباید به گذشته فکر کرد چون هیچ چیزی نصیب آدم نمی‌شود. ما باید به آینده فکر کنیم و به هدف‌هایی که داریم برسیم.

در بازی با صنعت نفت سزار کوریا دو گل برای شما زد. مثل اینکه انتخاب خوبی داشتید؟

بله، ما در خط حمله احتیاج به جذب دو بازیکن داشتیم که البته کوریا را گرفتیم و سوکای مهاجم تیم ملی آلبانی هم به تیم ما اضافه شده است. آنها بازیکنان با کیفیتی هستند که می‌توانند توان تهاجمی تیم را بیشتر کنند.

در پست‌های دیگر نیاز به جذب بازیکن ندارید؟

فعلا برای جذب بازیکن نداریم.

آقای کرانچار، چقدر امیدوار به قهرمانی هستید؟

ما هم به اندازه دیگر تیم‌هایی که به قهرمانی فکر می‌کنند به قهرمانی امیدواریم. ما تا آخرین هفته تلاش می‌کنیم و به هیچ عنوان عقب نمی‌کشیم.

شانس قهرمانی سپاهان چقدر است؟

نمی‌توانم بگویم تا چقدر ولی شانس داریم.

فکر نمی‌کنید استقلال نسبت به دیگر مدعیان شانس بیشتری دارد؟

آنهایی که چنین عقیده‌ای دارند به این دلیل است که استقلال در حال حاضر در صدر جدول قرار گرفته است. طبیعی است که الان کمتر کسی در مورد قهرمانی سپاهان حرف می‌زند چون ما صدرنشین نیستیم ولی اگر از بازی‌های آینده حداکثر امتیاز را بگیریم می‌توانیم به قهرمانی امیدوار باشیم. البته ما لیگ قهرمانان آسیا را در پیش داریم و باید در هفته‌های آینده که بازی‌ها فشرده می‌شود تمرکز بیشتری داشته باشیم و کمتر اشتباه کنیم.

راستی سپاهان می‌تواند در لیگ قهرمانان از گروه خود صعود کند؟

سپاهان در آسیا جایگاه ویژه‌ای دارد و ما باید از اعتبار و شخصیت این باشگاه دفاع کنیم. برای این مسابقات هم برنامه ویژه‌ای داریم و امیدوارم هواداران سپاهان را شاد کنیم.

راستی اضافه کردن دو مهاجم و همچنین حضور سیدصالحی و عمادرضا باعث ایجاد ترافیک در خط حمله نمی‌شود؟

در تیم ما همه رقابت دارند و در اختیار داشتن بازیکنان آمده آرزوی هر مربی است. در ضمن فراموش نکنید که ما هر چهار، پنج روز یک بار بازی می‌کنیم و اتفاقات زیادی می‌افتد تا در بعضی از بازی‌ها محروم یا مصدوم داشته باشیم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا